Jag har en enkel fråga jag tyvärr inte kunde söka efter då sök funktionen buggar ur på telefonen. Jag undrar över vilket "no ads" program ni föredrar eller tycker fungerar bäst
Har du Xposed Installer så är MinMinGuard nästan en miljon gånger bättre än alla de AdAway/Block programmen som finns där ute tycker jag.
Ni som kör på adAway vad har ni för inställningar, jag har testat både med AdAway och AdBlock men får ändå upp reklam i appar och när jag surfar på hemsidor.
För att minminguard till skillnad från tex adaway även tar bort den tomma ytan som annonsen låg i ..... From my HTC One
Hmm jag kör bara de förinställda inställningarna och har inga bekymmer med reklamen. Dock har jag valt att den skall uppdatera automatiskt, vilket inte skall spela någon roll. Oh, nice! Det blir att pröva MinMinGuard då
Jo, det är ju lockande med annonsblockering, speciellt i de fall som annonsstripparna blinkar och har sig, men annonserna är ju trots allt det som gör att de flesta appar är gratis. Risken finns att en mera spridd användning av annonsblockerare leder till tuffare tag i annonshanteringen, som gör att appar slutar att fungera ifall annonserna inte visas eller till och med att gratisapparna försvinner. Effektivaste sättet att bli av med annonserna är väl att köpa de annonsbefriade betalversionerna... Dock kan man tycka att det skulle finnas ett tydligare regelverk om hur annonser får utformas.
Kört både adaway samt Minminguard och måste säga att minminguard är grym och tar bort fler ads än adaway!
Aha, då kanske de blir att försöka få till det med AdAway trots allt. Skickat från min X909 via Tapatalk
Dessa kunde till exempel inte ta bort reklamen i vissa appar eller spel som "plants vs zombies 2" Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Finns det någon app som tar bort reklamen från spel som pvz2, angry birds och wordfued m.fl? Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk