Jag kan inte lista ut hur jag ska göra för att ordna bokmärkena i standardwebbläsaren, de ligger i kronologisk ordning nu efter när de är skapade. Jag vill flytta upp ett jag lagt till nyligen högre upp i ordningen.
Håller med om att det är störande ,skulle också vilja lägga dom i en annan ordning. Har inte hittat hur bara,tror faktisk inte det går. Skickat från Tapatalk2
Lättaste är att använda chrome, då hamnar dom i samma ordning/mappar som i webläsaren utan chrome to phone. Annars vet jag inte.
Personligen tycker jag inte chrome är så fantastiskt, tycker det är dåligt känsla i scrollningen bla Skickat från Tapatalk 2
Crome verkar trevligt, dock tar de upp typ 50MB lagringsutrymme och går inte att flytta till SD, de går bort direkt pga det. Så det finns alltså inget sätt att ordna bokmärken i standardwebbläsaren? Det är ju riktigt dålig
Man kan ju skapa länkar som man lägger i en mapp på nån av home-skärmarna. Inte direkt en lösning på problemet, men ett alternativ.
Chrome till pc alltså, så synkas det automatiskt till telefonens inbyggda webbläsare eftersom den loggar in på ditt g-konto. Funkar på båda mina telefoner stockROM som customROM Sent from my Paranoid SGS2