Jag fattar inte riktigt, jag ser att den finns att köpa/boka för 7000kr men får man med plattan i det priset eller är det 7000 BARA för telefonen? :S
Om det inte är en skum säljare så är det ett paket med telefon och platta. Vad Asus på sin sida kallar PadFone 2 är ett paket iaf.
Fast är inte folk upprörda över att bara telefonen var mongolit dyr? Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Problemet verkar vara att det inte går att använda plattan separat, utan den fungerar enbart som skärm (med touch). Så då var det lite vilseledande det jag läste på asus-sidan.
Beror på vad man tycker är dyrt. Om du bara vill ha telefonen så går det bara att köpa 64 Gb versionen för strax under 6000 kr. En iphone 5 med 64 Gb går på strax under 8000 kr.
Aha. Var det så att man i ettan kunde köra plattan löst via wifi så att säga? Jag ser dock inte problemet. Sskönt att alltid ha telefonen i plattan.... Fast någon gång vill man säker padda och tala i telefon samtidigt och det går ju inte.... Eller kan man ringa via plattan? Skickat från min U20i via Tapatalk 2