Efter att ha sneglat på min Sensation så har frugan bestämt sig för en HTC. Hon vill dock ha en lite mindre men med så mycket gottis som möjligt. TIPS??
Jag kan varmt rekommendera HTC Desire S. Mindre och urläcker. Jag har en sån och jag bara älskar den.
Absolut inte, skiljer som dag & natt. Annars så är wildfire S som nämnts riktigt fin & billig, min fru har en sån.
Min dotter har en Wildfire S och hon är jättenöjd med den. Har även ett gäng kollegor som har den och inte hört annat än att dom är nöjda. Fast Desire S är ju bättre på........alla punkter faktiskt
Ja, jag hade den några veckor. Kameran och upplösningen var inte vassast i gänget precis Men kvalitekänslan var likso HTCs övriga lurar helt ok!
Jag hade tagit en kik på HTC Rhyme ist. Aningens större än Wildfire S, men inte budget och borde vara betydligt rappare i och med den bättre hårdvaran. Kan tilläggas att den ska vara en satsning från HTC för att locka mer kvinnliga kunder. HTC Rhyme offentliggörs – 3,7-tumsskärm och Sense 3,5 | Swedroid The ladies phone - HTC Rhyme goes official, to hit Verizon first - GSMArena.com news
Som sagt, gamla wildfire var en katastrof. S däremot är en riktigt trevlig upplevelse! Jag har lagt in launcher pro på frugans & den är riktigt rapp & trevlig. Sänt via Tapatalk.