Har ett ganska irriterande problem. Mina bilder på programikonerna brukar försvinna efter omstart av telefonen (sensation). Istället får jag en standard androidikon. Ska nämnas att det bara är på startskärmarma som dom är borta. Rätt ikoner finns under program. Någon spm vet hur man löser detta? Omstart och montera i/ur sdkortet fungerar inte.
Jag har själv samma problem i min Incredible S, väldigt störande. Ingen som har har en lösning på detta.
Jag har samma problem med min lur, både nu som rootad och innan som orootad. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Skumt, har oxå råkat ut för det. Kör Sensation 100% stock. (Eftersom jag startar om telefonen typ en gång i kvartalet så gör det mig dock inte så mkt).
Jag har haft samma problem. Läste någonstans att det var en bugg och inträffade när man la apparna på SD-kortet. Löste sig för mig vid senaste Sense-uppdateringen (har Sensation).
På min gamla Huawei Ideos X5 med Zeam launcher så fick jag detta problem. Fick starta om launchern så blev det bra igen.