Hellberg Den senaste realesen är tyvärr buggig. Man kan starta 2st, och lyssna på båda samtidigt. Även att ikonen i not fältet inte försvinner när man stängt av
Hm, det låter ytterst udda. Får jag fråga hur du gör för att lyckas starta två samtidigt? Inte för att jag inte tror dig förstås, men jag har verkligen försökt själv att göra det nu men inte lyckats.. Notify-ikonen har jag inte heller lyckats få stanna kvar efter att man stoppat, däremot har jag lyckats få den att inte dyka upp alls.. Så något är kanske inte helt rätt där iaf..
Hm, har du appen inställd på att köra hög eller låg kvalitétsstream (stream quality i preferences). Servern för den lägre kvalitén är fortfarande nere (och vi har ingen backup där), så om du försöker köra på den så lär det inte funka. Kör du med senaste versionen av appen? Jag har sett flera Arc-användare anslutna till streamservern, så det fungerar uppenbarligen med den luren för några. Just nu finns t.ex. en Arc-användare ansluten som lyssnat i runt en och en halv timme och en som lyssnat snart en halvtimme.