Hej.. läser lite om att rösta en wildfire... Men jag tkr det står så luddigt... går det att lägga in en custom rom eller är det helt uteslutet? För jag mena annars är det väl helt ovärt att posta massa trådar om olika rom's.
Alltså, du kan ju ROOTA en Wildfire, dock inte om du uppdaterat till 2.2 för då är det kört! Då kan du inte ROOTA även om du nedgraderar. Men, annars ska du ju kunna köra in ROM;S enligt vad jag har förstått.
Om du har 2.2 så går det inte så länge inte unrEVOked kommer på ett nytt sätt. Man måste ROOTA för att lägga in ROMs.
Det står så här på Twitter Unrevoked: "Wildfire folks: looks like @AlphaRevX has something coming for you guys! Kudos to those guys". Kanske att de har hittat en lösning nu!
@alpharevx thx for letting me join the beta yesterday evening, I now have CM7 on Wildfire and I'm extremely happy with it! AlphaRevX : Working out some kinks in the Windows version for public beta. Verkar som att det funkar och att en beta släpps snart!
Jag fattar inte hur man skall göra. Varför behöver man en nyckel? Edit: Jag förstod sedan att det var en betanyckel. Sent from my V9 using Tapatalk