rosie_scroll

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av andreas.trygg, 16 jun 2010.

1. andreas.trygg

andreas.trygg Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Nån som vet vad rosie_scroll är? svox, tmp, twc-cache?
    som låg bland all annan skit på minneskortet som följde med

2. inochi

inochi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tror det är funktionen att kunna möblera om dina screens i home view.

3. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Efter en liten sökning så visar det sig att swedroid har skrivit om detta tidigare och förklarat vad det innebär.
    https://swedroid.se/bilder-pa-htcs-kommande-gransnitt-rosie

Snälla grabbar,lär er använda sökfunktionen för helvete!
    Det tar ju mindre tid o göra en sökningh än att skapa en tråd och skriva en massa text!

4. andreas.trygg

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Tack!
    Jo jag här sökt på forumet, o h på Google, men hittade inte. Då är det snabbare att skriva här. Plus att då får ju alla gnällspikar nåt att klaga på :)

5. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Var du verkligen tvungen att skriva det där?
    Det är skillnad på att vara en random gnällspik som du kallar det och att vara extremt irriterad på folk som gör samma sak om och om och om igen hela jävla tiden.. jag blir såå irriterad på detta. Om folk bara hade ansträngt sig för att söka varje gång innan de postar (ordentlig då)
    så tror jag nästan att forumsajter hade varit ett mycket trevligare ställe att hänga på.. både för er noobies och alla andra.
    Så snälla nästa gång, bespar både dig själv och alla andra både tid och tålamod och sök för helvete!

Sen om du vill så kan du också förlåta mig för mitt utbrott här, men jag är så jävla less på folk som dig.. plus att du vägrar ge dig utan du fortsätter ännu längre..

6. supervalpen

supervalpen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kan vi inte hålla en god ton mot varandra här ? Någon mod som kan låsa tråden eller liknande innan tråden spårar ut ännu mer ? Trådskaparen har trots allt fått svar på frågan

7. Peter_l

Peter_l Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Eftersom man normalt söker i forumet så provade jag det. Gör det du med innan du går i taket, och berätta om du fick nån bra träff som verkligen förklara saken. Alltså i forumet, inte på hela Swedroid.

Trådskaparen säger ju att han sökt innan, och då troligen i själva forumet, som dom flesta gör.
    Jag tycker du överreagerar nåt alldeles sjukt och dessutom är otrevlig mot honom. Inte kul för dig eftersom det ser ut som det är du som har fel.

Last edited: 17 jun 2010
  8. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

God ton var det ja, och fel hade jag ja...
    men nu har jag läst igenom mina poster tre ggr om och det jag kom fram till att ja inte har någonstans påstått var han skulle söka om det var enbart forumet eller själva swedroid, eller google för den delen..

otrevlig har jag kanske varit men om ni bara visste hur många sådana trådar/poster jag ser per dag så hade ni ändå fattar piken med det hela. Hursomhelst ber jag om ursäkt till de berörda. Hoppas bara att vi alla har lärt oss någonting av detta. Sorry än en gång.

9. andreas.trygg

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Jag kan ju tycka att det är ännu jobbigare att skriva typ "redan postat, läs hit och dit osv" istället för att bara scrolla vidare. Det finns annat man kan lägga energi på lixom.