Har problem med skärmen, den nedre delen av skärmen (vid menyn, plustecknet osv) fungerar inte. Någon som vet om detta kan vara ett mjukvaruproblem eller om jag måste backa upp all data och skicka in den? Har googlat och vad jag kan se verkar det vara en hel del som har samma problem och att nollställa verkar ej ha fungera men tänkte höra här ändå om någon har haft samma problem och möjligtvis en lösning?
Har skrivits om det på detta forum tidigare, och vad jag minns är det ett hårdvarufel och måste skickas in för reparation...
Jag fick samma efter pre-2.1 patchen.. orkar inte ta tag i det ännu utan ska se om det hickar igång efter 2.1 whipe. Hela skärmen funkar fortfarande om man börjar en "swipe" i mitten på skärmen och går längst ner på den.. men det går inte att dutta på ngt i botten och till höger på den. Blir väl att skicka in, men ngt underligt att det skedde vid patch. /Mu
Detsamma har drabbat min hjälte, felet fanns även innan uppdateringen men förvärrades efter uppdateringen. Är nu inlämnad för reparation.