Fråga: Skärmskydd?

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av malajo, 23 dec 2011.

1. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO
    Har haft både copter och zagg på min s2:a. Zagg har mycket riktigt en gummiaktig känsla i sig medans copter skyddar lika bra utan en sticky känsla :-D Kör på copter, de har kontor i sverige medans Zagg i USA och skulle det hända något med skyddet får du reklamera. Zagg är väldigt svåra när det gäller reklamation samt 2 veckors väntetid medans varan fraktas. Fick ett nytt Copter här i veckan! Helnöjd som vanligt

2. crewz

crewz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tänkte idag dra och köpa ett displayskydd p.g.a att i mitt jobb så innebär det mycket borrande och arbetsbyxorna blir väldigt skitiga av betongdamm etc osv.
    Det repar skärmen troligen så tittat mest på copter men lite dyrt :/

3. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO
    Dyrt, ja. Men du har livstidsgaranti på skärmskyddet. Du får en ny om du lyckas ha sönder den!

4. Astrofaes

Astrofaes Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Körde Copter under första månaden och fick mycket riktigt ett nytt skydd då mitt gamla blev skadat vid återapplicering. Mycket snabb och trevlig support!

Jag valde dock att plocka av det efter några veckor. Känslan var bra men jag störde mig på att blått/rött blev "prickigt" med skärmskyddet på.

Har inte fått några repor överhuvudtaget trots att jag kört utan skärmskydd i ett halvår.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2