Finns det något sätt att få smilys att fungera emellan Iphone och Android? jag kör Go SMS på en DHD och min fru har en Iphone Jag är lite iriterad över att vi inte ser varandras smilys. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Gubbarna skickas inte, det är bara grafiska representationer av vanliga tecken. Hon kommer således inte se små androidgubbar och du kommer inte se hennes.... hmm äpplen. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag menar inte Android gubbarna utan vanliga smilys typ :-) ;-) :-D Sent from my Desire HD using Tapatalk
Vad är problemet? "Översätter" inte din telefon kombinationen kolon-bindestreck-parentes till ett ansikte?
Jo om dom kommer ifrån en Android men inte om dom kommer ifrån en iphone Sent from my Desire HD using Tapatalk
Verkar ju väldigt konstigt med tanke på att det i grunden bara är en teckenkombination. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Installera Emoji tillägget i go sms och din fru köper emoji appen till sin iphone så kan ni se varandras smilies. :-) Sent from my GT-I9000 (SGS) using Tapatalk
tror iphone räcker med : ) medan på android måste man ha :-) (ett streck mellan ögon och mun) för att det ska bli en smiley, något jag finner irriterande, tar tid att lägga in ett tecken till och ingen skriver med - till mig, sms ser så tråkiga ut utan smileys
Det finns ju vanliga emoijis också, till höger i övre hörnet bredvid gemet som man lägger till bilder med finns ju en "glad gubbe". Klickar man där får man ju upp de vanliga gula emoijis som även finns i iPhone