Spotify!

Diskussion i 'Frågor och support' startad av dave2k, 7 maj 2010.

1. dave2k

dave2k Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Jag har ett problem med min spotifyapp. När jag spelar upp låtar så skickar telefonen ljudsignalen både till högtalaren och till hörlurarna. Finns det någon inställning i programmet (som jag har missat) som kan säga till appen att bara skicka signalen till 3.5mm pluggen? Jag har en Acer Liquid med senaste uppdateringen om det är någon hjälp. Det ska nämnas att problemet bara dyker upp då och då och inte regelbundet.

2. osmium

osmium Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Är det bara med spotify som det strular?
    Jag har haft liknande problem ibland med min hero men jag lyssnar mest via BT så vet inte om det är vanligt. För mig räckte det med att jag tog ur och satte i 3.5-pluggen igen så funkade det.
    Tror inte det är spotify som avgör vart ljudet ska skickas så problemet ligger nog inte där i.

3. Cire

Cire Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

4. dave2k

dave2k Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Först och främst @ €rik : Sry, mitt 3:e inlägg, relativt ny på forumet, givetvis borde tråden ha legat under Frågor & Support. För mig uppstår bara problemet med spotify och inte i nått av de andra spelare jag har testat. Det går inte heller bara att plocka ur och sätta tillbaka lurarna. Jag är tvungen att boota telefonen vilket börjar bli aningen jobbigt...

5. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Flyttad till Frågor och support. ;)

6. dave2k

dave2k Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har nu hittat ett samband...Problemet verkar uppstå när ett annat ljud än ljudströmmen från spotifys spelas upp samtidigt...Ett exempel på detta är en notificationsignal, vid mottagning av t.ex. ett SMS...När detta inträffat när spelaren är igång så måste jag alltså boota telefonen för att få brt problemet...Har testat att avinstallera och installera appen på nytt utan resultat