Upplever allmänt att Note 9 har dålig byggkvalitet. Nu har jag råkat ut för sprucket kameraglas, 2:a gången sen inköp! Dessutom har det dykt upp skavanker på ramen lite här och där, färgen har släppt. Fattar inte hur? Har Whitestone Dome Glass skydd, original skyddskal och ändå händer detta! Någon annan som har blivit drabbad? Eller är det bara jag som har fått en skit enhet!
Inga problem här, sen har jag hört whitedome skärmskydd är överprisad och betygsatt som riktig dålig. Pga limet Den använder lämnar kvar sig synliga fläckar osv på skärmen.
Hur behandlar du telefonen då? Saker och ting går sällan sönder av sig självt. Min ser ut som ny efter 7 månader, har ett Dbrand skin och whitestone dome på.
Jag tar generellt väldigt väl om mina elektronik prylar, så det förvånar mig. Dessutom verkar kameraglaset vara väldigt skört, det kryllar av klagomål om det på nätet. Även note 8 lider av samma defekt tydligen. Btw även jag har ett dbrand skin på
Mitt kameraglas sprack första veckan, det blev ett stort hål över huvudkameran. Hade telefonen i fickan när det hände. Jobbar som hantverkare och hade burit en massa tunga saker under dagen men det har jag gjort med min note 8 och alla andra telefoner innan det utan problem.
Nej detta känns så konstigt. Har heller aldrig varit med om att kameraglaset spruckit på någon av mina telefoner.