Äntligen har detta vanebildande spel kommit till Android. Flyter på extremt bra på min HOX. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kiloo.subwaysurf&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5raWxvby5zdWJ3YXlzdXJmIl0.
Varför ska alla gnälla att det är försent? Är väl kul att de utvecklat det till Android också och de som inte lever med någon eller har en iPhone själv uppskattar det nog.. men är nyfiken på varför nu tycker det är försent? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Egentligen inte för sent, jag är nog egentligen lite avundsjuk på att det inte kommit förrän nu :rolleyes: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Till och från är det riktigt skoj som tidsfördriv. Dock finns det ingen exit-funktion. Måste hela tiden stänga ner det via uppgiftshanteraren. Är det bara för mig det inte fungerar, att enbart stänga ner genom tillbaka-knappen från huvudmenyn?
Haha! Jag märkte det. Det var lite av ett sammanträffande måste jag säga. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2