Halloj!
Det är så att jag ska skaffa mig ett nytt abonnemang och telefon eftersom jag betalar rätt mycket för den telefon och abonnemang jag har idag, så jag ska ta nått studenterbjudande för att gå ner i kostnaden en del. I alla fall så har jag bestämt mig för Telia Max 25 eller
Halebop. Men det är en sak jag inte fattar riktigt angående surfhastighet. På Telia Max 25 står det "...Med detta paket där mobilsurf ingår får du en topphastighet upp till 10 Mbit/s och 3 GB data ingår varje månad."
Jag är inte så insatt, men surfar man inte snabbare med 4G än 10Mbit/s? (är sugen på att skaffa en 4G-mobil). Med
Halebop Rubbet så säger de i alla fall "...Upp till 40 Mbit/s i 4G nätet och upp till 32 Mbit/s i 3G nätet."
Innebär detta att med telias abonnemang så kan man inte surfa mer än 10Mbit/s eller är det så att de menade med 3G och glömde skriva 4G? Förresten så står det på Telia Max 25-abonnemanget att 4G ingår men att man måste ha en telefon som stödjer det.
När jag ändå skriver en tråd så skulle jag gärna vilja dra en annan snabbfråga också: Har jag förstått rätt att LG Nexus 4 inte har 4G?
Riktigt förvirrad herre här, hoppas någon kan hjälpa mig! Jag är oerhört tacksam för hjälp!
Med vänlig hälsning,
wille
Click to expand...