Tjenare. Sökte lite men hittade inget som hade med detta att göra Tänkte om de finns någon bra app eller något annat sätt att synca 2 eller fler telefoner på ett smidigt sätt De jag vill synca är framförallt bilder men även musik och annat hade varit nice Då jag har en DHD och en GST(Utan simkort bara wlan) skulle jag vilja synca dom bilder man tagit med DHD på ett smidigt och lätt sätt.. Så finns de någon sådan app tro?
Testa Bump. Fungerar som blietooth. Du 'bumpar två telefoner mot varandra och skickar filer. Fungerar även Android - iOS. Inte exakt det du söker men en liten start. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Du kan använda dig av dropbox och någon innofficiell autosync app för att hålla dem i sync. Jag provade ett gäng för ett tag sen men vart inte riktigt nöjd med nån, men det kanske hänt nåt sen dess. Minns inte vad alla hette men det här hittade jag vid en snabbt sökning nu: https://market.android.com/search?q=dropbox+sync+folder&c=apps Vet också att jag sett en app vid namn Dropin i de här sammanhangen.