tjena..en liten fråga bara... jag har kollat på min WF:s programvarunumret och där står det 1.16.775.2 vilket inte verkar vara den senaste uppdateringen. Så jag provar att gå in på Uppdateringar av systemprogram och trycker på "sök nu". då står det "Telefonen är uppdaterad. Det finns inga uppdateringar tillgängliga för telefonen." och då undrar jag hur man ska göra för att få den senaste uppdateringen... är det någon som vet?
Nu är det så att jag märkte att datumet automatiskt hoppar tillbaka till dagens datum... hur jag än ändrar datum så hoppar den tillbaka efter någon sekund.och jag har stängt av automatisk hämtning... är jag dum i huvudet eller har jag glömt nått... jag har även läst manualen för att se om jag har glömt nått...snälla hjälp mig
Min Wildfire hittar inte heller uppdateringen? Jag är uppkopplad till Wi-Fi, det är väl inga problem? Försökte även att ställa fram tiden men den hoppar tillbaka hela tiden (och ja, jag stängde av auto hämtning)? :S
Jag får inte heller igång uppdateringen? Såhär står det i min programvaruinformation; Fast programvara: 2.1-update1 Programvarunummer: 1.14.405.2
För mig funkade det pärlabra häromdagen, jag har Telenor på mitt abonnemang, vet inte om det har något med det att göra, vilket jag inte kan för mitt liv förstå
Jag pratade med Tre idag och de sa att det beror att mobilen är operatörslåst så ska Tre godkänna updateringen först innan man får ladda ner den.. konstigt tycker jag men så sa de... så ni andra som inte heller har lyckats kanske också har Tre som operatör... så vi får väl vänta några dagar så får vi se... det är bara så typsikt att det inte kan gå lätt... men men vad gör man
Jobbigt för dem med 3.. först så måste Google släppa uppdateringen, sen så måste HTC pilla på den.. och sist så måste 3 pilla och godkänna den.. och då dem gjort det.. ja först då får du den! grattis
@ andyiy Jag hittade uppdateringen när jag var ansluten via telias nät och tänkte då att jag skulle gå in på mitt wifi och ladda ner den . Då kunde jag inte hitta den, prova att ladda ner den över mobiloperatörens nät och se om det fungerar.
Om man inte har tillgång till Wi-Fi? Får leta mig till ett publikt.. Eller ska man ringa sin operatör och fråga?
Pratade just med HTC och tydligen ligger uppgraderingsservern nere just nu. Därför går det inte att uppgradera mjukvaran.
Det kvittar hur jag än gör så hittar inte min mobil version 1.25.405.1 Jag har halebop som levrantör.Kan man ladda ner denna uppdatering från något ställe. Jag har nu 1.14.405.2 Tack för tips