TED-problem

Diskussion i 'Applikationer' startad av Droid, 8 mar 2010.

1. Droid

Droid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag blev jätteglad när jag hittade TED-appen. Installerade den men den funkar inte alls bra. I början startade videoklippen men hängde sig efter några sekunder. Nu blir det bara "loading video", inget mer händer. Provade att installera om den men det hjälpte inte. Har nån fått det att funka? Har jag för långsam uppkoppling (384 kb/s) tro?

2. Dheri

Dheri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag känner inte igen dina problem, men då använder jag visserligen bara appen när jag har tillgång till wlan. Testat att visa videoklipp när du är uppkopplad till wlan?

Det enda problemet jag haft med TED appen är att det blir force close när man öppnar den med telefonen liggande (går utmärkt att öppna med telefonen stående och sedan lägga den ner)

3. Droid

Droid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej, det har jag inte gjort. Ska leta fram och koppla in routern nu så får vi se hur det går.

4. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Tack för du sa att TED fanns som Android-app!<3

5. Dheri

Dheri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Om det blir för mycket jobb att koppla in routern kan du ju alltid gå till McDonalds, dom har öppet nätverk på alla sina resturanger. Men det känns som att det borde fungera över 3g med.

6. Droid

Droid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Liten update..bytte till 6MB/s-3G och nu funkar TED utmärkt. Passar samtidigt på att tipsa om TED-appen för er som inte provat än. Finns på market.

7. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

skriv gärna lite mer vad appen gör och gärna ett screenshot om det går och länk till t.ex androlib med QR kod.