Tja! Behöver ha möjlighet att se exakta tider då jag fått samtal (p.g.a jobbet) Men i standardversionen verkar jag bara kunna se det på kontakter som är inlagda i min telefonlista. Ringer ett okänt nummer så står det bara dagens datum, ingen tid. Likaså gäller SMS.. Har jag missat ngt, går det att få fram. Om inte, finns det ngt sjysst i "butiken" som ni kan rekomendera?
Om jag går in i Call History och klickar på den lilla symbolen som typ ser ut som en fyrkant med en telefon till höger får jag upp detaljerade uppgifter. Där står det Vilken dag, tid och hur långt samtalet var. Fungerar inte det för dig?
Nope.. står bara "today, yesterday, three days agoo" o.s.v. Går jag däremot in på en kontakt som jag har inlagd så kan jag visa detaljer. Men som sagt inte på okända nummer eller den totala samtalshistoriken...
Testade phonebook. Fungerar bra förutom att den visar ingen info på skyddade/okända nummer...och tyvärr är det ofta jag får jobbrelaterade samtal som är skyddade..:-(
Det fungerar i "original" samtalshistorik i "personer". klicka på den lilla ikonen till höger på det okända nummret i listan (ser ut som ett papper eller fyrkant med en telefonlur i nedre högra hörnet). Vid klick så öppnas samtliga samtal till och från samma person (eller allal okända) upp med dagar/datum samt tider... Lite svårt att hitta denna funktion, men det funkar...
Skandal att detta inte syns enklare faktiskt. Helt värdelöst om jag får säga mitt. Hoppas det är fixat i 1.6an
Ja precis vad jag menar. Man ser det i kontakter som man har inlagda i telefonboken ("personer" som du skrev) Men kommer det ett samtal från ett okänt eller skyddat/dolt nummer så syns inte mer än "today, yesterday, three days ago" o.s.v.
JODÅ, på min Hero så ser jag visst datum och tidpunkt på okänt eller skyddat nummer... Den skriver för 3 dagar sen, för 7 dagar sen osv, men efter 7 dagar så står datumet och oavsett om det står 7 dagar sen eller datum så ser man tiden för samtalen om man klickar på den lilla ikonen med telefonlur till höger i posten... Så det funkar visst, men lite omständigt
Detta fattar jag inte. Jag hittar inte var man kan se där inte nummer är i telefonboken. Det borde stå på första sidan klart och tydligt direkt bara...
F@n vad trög jag är... visst fugnerar det precis som du säger. (om man läser riktigt vad du säger ) !!Skämms!! Men har du ngt tips för SMS (jag kanske är lika trög där