La en beställning på denne http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=290441982216&Category=20336&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2
Ska göre det! den är skickat så kan jo ha tur att posten är snabb. Kommer väl en del skal med tiden kan jag tänka mig, och dem blir väl inte dyre
Denne kom i dag! Bak siden känns bra att hålla i, gir ok skydd och passar bra på telefonen. Volym knappen på högre siden blir lit svåra att trycka på, känns lite kanti på framsidan. Ditt val för 28 kr
Fick min idag och det var en bra investering. Telefonen ligger bättre i handen (den var snudd på för liten fast jag inte har särskilt stora händer) och knapparna har jag inte några problem med. Beställde den den 19/6 och fick den idag (30/6). För 28 kr är det helt okej. Hade köpt den även om den hade kostat 100:- Rekomenderas!!!
Lite off-topic, angående att beställa det här "skalet" från eBay. Jag har beställt, betalat och fått PayPal-kvitto. Jag körde direkt via mitt VISA-kort, har inget PayPal-konto som kortet är kopplat till. Allt är grönt, pengarna är dragna och mina adressuppgifter är i sin ordning. Är det allt jag behöver göra? Jag har fått ett automatmail från säljaren där han ber om betalning och leveransadress. Adress och att betalningen är gjord ser han väl på objektsidan på eBay? Någon som är van eBayare får gärna svara!
Nu kommer det viktigaste: Ta fram en solstol alternativt en tältsäng, placera den framför postlådan/facket. Sätt/lägg dig och invänta postmannen/kvinnan. När paketet kommit sliter du upp innehållet och skriker "JAAAAAAA!"
Tack. Det trillade in ett par mail ytterligare efter att jag skrivit inlägget. Nu är det bara att vänta på leverans.
Är det bara jag som inte ser hur mycket han/dom ska ha för skyddet? Funderar på att köpa ett till gumman. NM Jag klicka runt lite och hitta det på egen hand. Funderar på att beställa ett skydd till min X10. också.
Jag ser det blir 1 usd + 2,50 usd i frakt Så just denne nu http://cgi.ebay.com/Black-Silicone-Case-Sony-Ericsson-XPERIA-X10-Mini-/170504368294?cmd=ViewItem&pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item27b2da30a6 Snygg var den så nu blir det 1 till
Min Ebay beställning idag, tot: 205:- inkl frakten från HK 6x Clear Screen Guard fr Sony Ericsson XPERIA X10 mini Soft Crystal Gel Case for Sony Ericsson Xperia X10 Mini 3 x Capacitive Stylus For HTC Desire G7 #02 Brown 10 x Capacitive Stylus For Sony Ericsson Xperia X10 1SL
7 dagar tog det från Hong Kong. Små vaderade "Gift" påsar hamnade i brevlådan. Soft Crystal Gel Case for Sony Ericsson Xperia X10 Mini, telefonen känns bättre i handen. Rekommenderas Pennorna funkar inte med Dispay skydd på får testa vid byte, eller dom funkar men man får trycka så hårt att man får träningsvärk :-D Köp inte! Clear Screen Guard inte kommit ännu. Men originalet vart så bra utan bubblor och dam så den ska sitta på tills den är helt förstörd.
Skriver i denna tråd eftersom det gäller tillbehör... Någon som vet var man kan köpa vanlig laddare till Mini billigt och bra?
Med mitt headset MW600 så följde det med en laddningssladd som passar lika bra till mini. Minikontakten i ena änden och eluttagskontakt i andra. Jag vet inte om det var det du menade med vanlig? Det kommer med ett headset på köpet .
Ser inte nån annan tråd för detta; finns det nåt annat nyttigt tillbehör för X10 Mini (Pro) där ute? T.ex bordladdare el.l?