Alla ikoner finns inte i tråden. Alla ikoner i ett arkiv för nedladdning finns här: (9/1-11) Alla ikoner för granskning och nedladdning en och en finns här: (9/1-11) IKONER: ------------A------------ - Advanced Task Killer - Aftonbladet Supernytt - Akinator - Alarm - Android System Info - Angry Birds - Angry Birds Seasons - Anteckningar - App Drawer - Apps - Asphalt - Astro ------------B------------ - Barcode Scanner - Batteri ------------C------------ - Crazy Snowboard ------------D------------ - Droid Streamer - Drop Block - Dropbox - Dungeon Defenders ------------E------------ - Eniro - ES File Manager ------------F------------ - Facebook - FeedR - Ficklampa - FML - Folder - Fruit Ninja ------------G------------ - Galleri - Games - GMail - Google - Google Goggles - Google Maps - GT Racing Motor Academy - Gun Bros ------------H------------ - Hamster Climb - Hockey News - Hockey Stats - Home Switcher ------------I------------ - IMDb ------------J------------ - Jet Car Stunts ------------K------------ - Krazy Kart Racing - Kalender - Kamera - Klocka - Knappsats ------------L------------ - Lockscreen ------------M------------ - M.I.G. - Mail - Maps - Market - Media - Metro - Micro SD - Miniräknare - MSN Messenger - Music ------------N------------ - Next (media) - NFS Shift - NinJump - Nordea ------------O------------ - Open (media) ------------P------------ - Photoshop - PingChat - Play/Pause (media) - Previous (media) - Prisjakt - Pulse ------------R------------ - Radio - Raging Thunder 2 - Reckless Racing - ResRobot - Röstmemo ------------S------------ - Settings - Shrek Kart - Skandiabanken - Skies Of Glory - Skype - SMS - Spotify - Swedbank ------------T------------ - Tasker - Telefon - Telefonbok - The Plateaue - Titanium Backup Pro - TjekSoccer - TV.nu - Twitter ------------V------------ - Video - WSS - Webläsare ------------Y------------ - Youtube WIDGETS - PhotoClock - System Info Widget
Haha, nej, den till vänster är Facebook och den till höger är Market och sen finns de i två olika färger. Har ändrat posten för lite mindre risk för missuppfattning.
Är jag efterbliven, jag ser att det är F på båda... Nu är jag med! haha Gör några till så man kan se lite vad du kan och så
Detta vara bara ett spontant ryck jag fick idag och jag ville få lite feedback inna jag fortsatte. Men fler kommer om folk uppskattar dem.
Snyggt! Känner du dej über-kreativ nån dag får du gärna snickra ihop lite snygga ikoner/menybilder till androidvideo appen! I gengäld kan du få en länk från androidvideo.mobi till din hemsida, om du har nån. (sidan har runt 200 besökare per dag nu) Jag suger apa på allt som grafik heter!
Har ingen hemsida till någonting då jag inte kan ett skvatt om webdesign, men om jag får någon idé så kan jag se vad jag lyckas snickra ihop.
en telefon ikon skulle jag vilja ha! då skulle jag få nog med ikoner att sätta i dockan saknas bara telefon, skulle vilja ha en liknande den här: