Skulle lägga in en ny rom i mobilen, men innan jag gjorde de så tänkte jag ta bort lite onödiga appar som kom med. Å då tog jag bort launcher.apk å la in en annan launcher, men det funkade inte så. Jag kunde starta mobilen å så men när den kom till startskärmen vare bara svart, och nu när ja försöker starta den så fastnar den bara på gröna android gubben, har ju en annan fungerande rom på minneskortet men kommer ju inte fram så ja kan lägga in den.. Tips?
kommer inte in där heller, försöker men bara gröna android som kommer upp nu faaan, kan man inte flasha om via datorn på någe sett?? för den startar inte i recovery. första gången starta mobilen upp helt normalt, men när ja märkte att skärmen va svart stängde ja av den, å efter de kommer man bara till andriod gubben
Det hände mig att jag startar mobilen och när jag låser upp skärmlåset är det bara svart, testade att stänga av mobilen, hålla in volymknappen minus medans jag starta mobilen så ja kmr till recoveryn sedan tog jag ut batteriet och satte in den igen.. funkade bra.