Vad har ni för "up time" på era telefoner? Hur kollar jag min upptid? Menu -> About Phone -> Status -> Längst ned Jag har nu: Nexus One och ca 473,5 timmar.
Är det någon tävling eller? Längst tid vinner? Jag kommer inte komma upp i några höga siffror, min telefon sover alltid när jag sover.
142h nu men det är ovanligt lågt. Mitt personliga rekord är 2 månader utan omstart. Sen rootade jag och la in MoDaCo och nu startar jag i princip bara om när jag lägger in en ny ROM. Ser inte nån mening med att hålla på att starta om den med några dagars mellanrum.
Jag hatar att starta om min telefon. Jag är alltid livrädd att den inte skall starta igen, så jag undviker omstarter i högsta möjliga mån. Vanligtvis är den igång 3-4 veckor mellan reboots. Just nu drygt 170 timmar.
Det är absolut ingen tävling, mest en kul grej. Och någon kanske tycker det är intressant att se att man inte tappar prestanda på att ha den igång länge. 501 timmar nu Edit: Varför är mina inlägg i den här tråden gröna och vem lade till infon i första inlägget? Det var ju bra att få med det. Edit 2: Aha, forumet verkar vara uppdaterat
Weeeeeee... 509h as of now... :-) Ingen task killer... inte stänga av onödiga saker... funkar bra... Dock undrar jag varför dialern i Hero'n har så låg prioritet... är det inte meningen att telefonen ska svara snabbt när man trycker igång dialern?
Min Hero med MoDaCos senaste stabila ROM är uppe på 704 timmar (29d 7h). Den bara ångar på, inte slö för 5-öre.
Jag fick starta om min vid 525h. Batteriet tömdes på bara några timmar, men en omstart löste det. Det var med original-ROM.
352h och så hänger sig wifin när jag slår av den under ett telefonsamtal Helt omöjligt att få igång den igen så det fick bli en omstart. 26 minuter nu