jag har samma problem med min iphone 4s.. så rövseg i sämre ljus.. totalt värdelös men i dagsljus är den i klass med min g2, nästan.
Så man kanske ska försöka få telefonen utbytt då? :-P Jag sitter med version A och jag hör prata om F? Var är uppdateringen? Fattar ingenting. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Laddat in 10F och det har inte blivit något bättre vid sökarlagget, däremot så har det blivit bättre vitbalans. Osäker på om fokusen blivit snabbare eller inte, men den hittar fokus på någon sekund som jag hade innan. Glömde göra ren linsen så det kan vara något skitiga bilder 10A svag belysning inomhus: 10F svag belysning inomhus:
Tack för länkarna! Min telefon är köpt på Telia och jag har D80210a-EUR-XX. Hur vet jag om min telefon är Telia brandad eller inte? Undrar för jag vill gärna inte vara "sist" med KitKat för att Telias SW släpps senare eller nåt. Får en känsla av att jag har Europe open.
När KitKat väl är släppt till G2 så är det bara tanka ner den Eu-varianten och flasha in manuellt om det nu skulle vara så att din lur är brandad utav Telia
Hur sannolikt är det att man kommer att kunna roota luren när uppdateringen kommer? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
det brukar reda sig samma dag eller max ett par dagar efter så det ska man nog inte vara så orolig för själv väntar jag med att installera tills den rapporterats funka bra och vid det laget lär det väl finnas root ute
Låter som ett bra tänk. Vill inte vara utan root nu när man väl har vant sig. Men det går att OTA-uppdatera även om man rootat eller blir det brick då? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Det går men root försvinner vanligtvis. Fast har man TWRP eller CWM installerat kan man väl fucka upp det? Om jag inte minns helt fel. Har fan aldrig ever uppdaterat en Android lur pga diverse romar.
Ah, misstänkte det. Men då slipper man i alla fall återställa luren innan! Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
ahhh ja det brukar gå med ota iaf men nu tänkte jag iof flasha från början.. aldrig att jag uppdaterar från 4.2 till 4.4 utan att göra en helt clean install det har aldrig funkat.. det funkar ju inte ens bra mellan versionerna på en nexus
Ta en bild på nåt som rör sig kan man glömma. Men bilderna blir bra annars i skum belysning Sent from my iPad using Tapatalk
Om ni kollar på filmsnutten som ligger på swedroid från koreanska 4.4 så ser det ut som att de har gjort kameran rappare i mörka förhållanden. Går dock inte att avgöra helt. Var ute och fotade i dagsljus idag och fick flera klockrena bilder så jag får nog ta tillbaka lite av min kritik gällande kameran. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk