Skillnaden mellan gamla o nya är ju bara några tiotal megabyte. Det har ju släppts nåt mer verktyg för barn-säkert-surf mojs med. Det kanske bara är att de lagt till något sånt extra. Min ville förresten inte heller kännas vid någon uppdatering :-(
Känns inte som någon uppdatering utan bara en annan version av våran mjukvara vi har nu. Typ. Då den laddar hem 2gb så är det ju hela firmware filen. Ingen "uppdatering" ligger på hela 2gb det funkar inte så. Uppdateringar ska ju bara bestå av ett par hundra megabyte eller så. Det som är ändrat. Jag tror ni stojar och har er i onödan.
Håller med men varför fick jag en ny mjukvaruversion tänker jag? Någon anledning måste ju finnas? Ja inte vet jag.... Var nöjd med versionen innan och är nöjd nu så jag är åtminstone nöjd! ;-) :-D sent from my
Nope enda luren jag inte känt behov av att ändra något med än så länge. Så stock den bara kan bli direkt ur lådan! sent from my
Hmm skumt ja då vete fan varför den ville plocka hem en ny firmware. Vet inte om någon annan kan ha haft luren innan dig och lekt lite med den sedan lämnat tillbaka den med annan mjukvara.
Samma här.. kolla precis o jag har heller ingen uppdatering? Men frågan va den innehåller när den är så stor?
Det är en mycket bra fråga. Dels står det inget mer än vad jag skrev ovan, dels kan jag inte installera eftersom jag har custom recovery.