Jag har också b. Har kört lg tools många gånger när jag behövt börja om i min jakt på bättre kamera. Olåst köpt på netonnet. Kanske hade jag a version innan, ingen aning. B är iaf det som alla verkar få vi lg tools Sent from a mobile Gadget...
Enligt LG support skulle den kommit i slutet av november. Efter det har det från LG sida bara snackats om att den är i slutet av testfasen Sent from my LG-D802 using Tapatalk
slutet på kvartal ett dvs mars för europa eller norden är det väl sagt?.. korea fick i slutet på november.
Ja för kit kat ja. Men en fix för kamera och diverse grejer skulle komma i slutet av november. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
80210e fins ju ute men är ju bara uppdateringar på lg's egna program som går o uppdatera själv. så meningslöst o uppdatera.
Syftade på uppdatering av kameran,börjar bli trött på att vänta så länge på att dom ska lösa detta problem.
Ja... Tråkigt att de smutsar ned sig med att inte fixa detta på en annars så bra telefon. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Jag tror att de hoppar allt innan kit kat. LG är historiskt rätt risiga på att få ut uppdateringar, jag trodde att det skulle förändras nu när de satsar 100 procent, men det verkar tyvärr inte så. Det kan vara att de inte har resurser eller att strategin är att inte ha dessa resurser. Alla andra större märken *öser* ut ota fixes om man jämför. G2 är en bra telefon, det är det inget snack om, men det är synd att lg inte kramar den lite mer, hade de gjort det hade de även sålt fler telefoner skulle jag tro. Även om bara nerds skulle köpa lg skulle de sålt fler än idag... Sent from a mobile Gadget...
är dom verkligen så hemskt mycket sämre eg? jag menar på alla mina gamla samsungs jag haft fick man 1 kanske 2 updates på 1 år... vet inte riktigt hur sjukt risigt det kan klassas när spelet mellan i stort sett är obefintligt. Sen tycker jag oxå att en kamerafix borde kommit rätt jävla asap.
Jaså? Jag har också kört in 10e och kameran är fortfarande likadan. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Min fokuserar omedelbart och bilderna blir alltid skarpa även under mörka ljusförhållanden. Så var inte fallet när jag hade versionen 10a.