Nu kommer den första uppdateringen till 8T enligt 9to5google OxygenOS 11.0.1.2 for OnePlus 8T rolls out w/ Canvas AOD - 9to5Google
Problem med video uppspelning med senaste, som jag fick idag. Det lirar i några sekunder, pausar ... Netflix, YouTube, Facebook. Sett tråd i One plus forumet
Läste om att de gick att slå på batterispar fixade den brukbar igen. Samt att någon laddade fullt start om så var den som vanligt igen? Gissar dock att de inte är så lätt, jag har inte fått den än men tror jag avstår å tar nästa uppdatering.
Själv har jag inga problem alls. Allt funkar helt som det ska. Tycker ärligt talat att Oneplus-communityt är det gnälligaste jag någonsin skådat. Ingenting duger och det är ett jäkla tjat om hur hemskt det är att behöva använda Googles appar för samtal och meddelanden 8t har ju inte de Oneplusapparna som bekant
Haa haa dom som inte hade problem före hot fix har fått de efter skrivs de om nu. Tur man sitter ner i båten och väntar. Man bryr sig ju inte ens om att gå in på Oneplus-communityt håller med föregående talare bara tjafs.... appropå Google apps. De gnälls när oneplus går för långt bort från original android också vilket jag antar kör Google mess och samtal.
oh shiet denna uppdateringen var riktigt skit... hela mobilen lagga som fan satan.. känns som man använder en samsung.
Problemet verkar tydligen vara relaterat till Voice Match för Assistenten. Alltså att den ligger och lyssnar efter Hey Google. Att slå av den verkar vara en bättre lösning för tillfället. Fö stöds den funktionen ju inte på svenska vad jag vet, vilket ju kan vara anledningen till att jag inte har några problem
Läste de jag med.. men de förklara inte varför folk som inte hade problem fick de efter hot fix som kom ut för att fixa Voice Match.. Så läget är fortfarande skit i den tills de kommer hit fix på hot fix:en...
Tror de har löst sig för mig. Aktiverade batterisparläge och sen på laddning vakande på morgonen så tog den bort de läget och nu har jag inga problem alls. Så har de gått 24h utan något fel. Dock vet jag inte om den kanske kommer igen efter man använt assistent, har inte använt assistent något. Har fått problem igen efter omstart av telefon..
Är allt lungt med 6.9 så man kan installera den när den kommer eller är det nå roliga buggar i den med?