Nu har jag I-landsproblem igen. Använder slidern "rotary" för att låsa upp skärmen. Går det inte att få bort alternativet Ljud? Vill bara ha låsa upp på slidern
jaha du trodde det hade med ljud, alltså beeeeeeeep att göra, inte ikonen edit: som jag misstänkte, jag förklarade nog dåligt. vill ha bort ikonen, ljudet har jag aldrig haft där
http://www.appbrain.com/app/widgetlocker-lockscreen/com.teslacoilsw.widgetlocker det är en lockscreen och inte en widget. Däremot kan man ha widgets på sin lockscreen med denna
hmm det har ju tagit en stund för mig att göra det men den är rätt simpel att konfigurera i så för mig var den värd varenda krona det är som att lägga upp widgets på homescreens
Jag skulle bara vilja ha själva den "dragsaken" man låser upp med, inga widgets där utan bara den, svårt att fixa?
Klart de e värt och fixa ^^. Och tycker ni svenskan i appen är helt bananas, så är det för att jag översatt den
Okej, trodde inte den kostade först men kanske ska slå till på den ändå om den är värd de, som alla säger att den är så
Blev även jag sugen på WidgetLocker. På Appbrain ser jag att det är en kille med Galaxy S (vilket jag har) som har kommenterat "Still a brutal battery drain on my phone even after the update...". Något som ni märkt av?
Hej! Jag kör den här på sgs (precis installerat) så vet inte om den drar extra batteri.... Men vad jag undrar är om man kan få så den dyker upp direkt utan att den måsta "ladda". Nu så ser jag standard-skärmen en stund först och det stör mig. Installerat quickdesk också men hjälper inte....