Hej Är det någon som vet något intressant om Wildfire S? Har det förbättrats något från vanliga Wildfire? Tacksam för svar!
Wildfire: CPU Processing Speed: 528 MHz Storage: ROM: 512 MB RAM: 384 MB Battery type: Rechargeable Lithium-ion battery Capacity: 1300 mAh Wildfire S: CPU speed: 600 MHz Memory: ROM: 512 MB RAM: 512 MB Battery type: Rechargeable Lithium-ion battery Capacity: 1230 mAh Saxat från HTC.com Lite snabbare och mer RAM... Det som man ser först tycker jag. Sen väger den 105gram mot 118gram för Wildfire.
Den har högre upplösning, om du jämför en TFT-skärm (som finns i t.ex Wildfire och Hero) mot en AMOLED-skärm (som finns i t.ex Legend och Desire) sida vid sida så ser du skillnaden tydligt.
Både och, har sett din tråd och tycker att det är ett rentutsagt skit-köp att köpa en Wildfire S om man har en Legend. Du kan kolla specifikationer på pricerunner.
Finns det någon annan HTC-mobil som du rekommenderar som inte är allt för dyr? Men HTC Wildfire S har väl inte kommit till Sverige än?
Ptja, om jag vore dig så skulle jag behålla Legenden, men - man gör ju som man vill... Hmm, bra HTC's som inte är altför dyra... I vilken prisklass hade du tänkt dig? "Inte altför dyra" för en miljonär är ju betydligt mer än för en tiggare... Skriv gärna "från **** kr - till **** kr", då blir det lättare att ge dig råd.
Ptja, en Desire kanske, den är dock också ganska gammal, men... Xperia 10? Men vad är du ute efter? Nyare modell? Android 2.3?
Om den får kosta högst 3500 så kanske inte Xperia Arc passar in där, den kostar snarare 5000kr. Men Xperia Neo kostar runt 3500kr, den kanske passar in bättre. Kanske en Desire? Den är inte ny, men det är fortfarande en väldigt bra mobil. Den kommer att få 2.3 inom en snar framtid.