Hej WiMP-betatestare! Hör gärna av dig till [email protected] med feedback. Hälsningar, WiMP-teamet. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Måste bara säga att det är en bra app men saknar att kunna spola.. Eller kan man det men att jag inte hittat det?
hallå. har fått beta version som är gratis, men hur länge är den det? nån som vet eller kan länka till fakta.
Står på DI idag att tjänsten lanseras i Sverige den 3 Mars med en månad gratis och därefter 99 SEK/Månad
Det står samma i mobil där står även dettarecis som hos Spotify är månadskostnaden 99 kronor, men Wimp har ingen reklam-variant för datorer så alla använder betalar månadsavgiften. När tjänsten startar kommer alla som registrerar sig att kunna testa gratis under 30 dagar, för de som är Telenor-kunder är testperioden 60 dagar. http://www.mobil.se/nyheter/svensk-premiar-for-musiktjansten-wimp-1.391558.html
Om nån bara knåpade ihop ett sätt att automagiskt föra över alla playlists från ett Spotify-konto till någon av konkurrenterna så är jag villig att testa. Tills dess... njae.
Testat att installera om? Jo, jag gillar denna bättre med. Tvekade inte att byta ... hade inte premium på spotify, men denna har jag nu tecknat hos Telenor... första 2 månaderna är ju gratis
Synd bara att den inte heller stänger av sin service, inte stöder headset knappar och tar så lång tid att starta. Det är som om utvecklarna hos spotify och wimp medvetet gör fel med sina android appar. IPhone versionerna verkar enormt mycket bättre vad jag sett. Någon annan som råkat ut för att det blir svårt att starta appar på n1 med 2.3.3 om man har wimp installerat? Eller så var det någon av de andra apparna jag avinstallerade igår.
Vad har Wimp för fördelar gentemot Spotify? Jag testade för nån vecka sen men avinstallerade direkt eftersom jag inte gillade den... Vad missade jag?
Gillar spelkön mycket bättre i wimp annars vet jag inte. Att kunna lägga en låt sist i spelkön eller kunna sortera om den efter behag är något iaf jag saknar i spotify.
Ni som har aktiverat WiMP i mobilen, var försiktiga. Står någonstans i avtalet att de inte avaktiverar tjänsten efter att betan är slut, och fortsätter ni att använda den eftereråt vilket man kanske inte märker dras det automatiskt 99 SEK från ert mobilabonnemang.