Jag börjar bli gammal har noll koll på spelkosolerna barnen har haft Xbox 360 i många år nu när dom börjar bli äldre vill dom köpa Xbox One men ser att det finns olika sorters Xbox One vilken är det man ska ha? dom kör bara FiFa spel och inget annat har hänt att dom har testat annat med det är 99% fifa som gäller vilken är det man ska ha? tackar för hjälpen
Personligen skulle jag då köpa en One S. Den är mycket mindre än den gamla versionen, eventuellt tystare också. Dessutom är den vanlige (den svarta stora) inte just något billigare längre. Att vänta på den nya X-versionen är nog inte värt pengarna om de bara spelar fifa.
Det finns Xbox One och Xbox One S och snart kommer Xbox One X. Här kan du se en jämförelse mellan dessa versioner: http://www.techradar.com/news/xbox-one-x-vs-xbox-one-s-vs-xbox-one-should-you-make-the-upgrade
Man kan alltid vänta på att det kommer en ny konsoll Köp en bundlad One S så blir du nöjd. Brukar komma ut för ca 1999kr inkl spel etc. Köpte min med ett spel mm för 1999kr i våras. /R
En annan grej som kan tilläggas är att det finns, i mitt tycke, flera trevliga prenumerationstjänster till Xbox, både EA Access och Xbox Game Pass (och såklart Xbox Live Gold) är tjänster som jag tycker är väldigt trevliga för en casual gamer.
blev en vanlig One fråga kan man inte streama filmer från den? jag kan bara välja att den ska spela i One från datorn skulle vilja komma åt alla filmerna genom One som en vanlig media spelare typ XBMC går det ?