Hej. Kan tipsa om en väldigt bra Dialer för dom som är intresserade. Använder den själv på mina SE Mini,börja använda den pga den erbjöd smart T9 sökning. Något ssom saknades i SE:s telefoner. Nu har den även uppdaterats och * och # har lagts till i knappsatsen. Kan varmt rekomendera denna om ni inte gillar den ni har för tillfället
Tjena. Jag har också kört med denna ett tag men i och med senaste uppdateringen så börjar den även meddela mig att jag fått sms, vilket gör att man erhåller dubbla notifieringar om detta då jag självklart redan har handcent som ansvarar för detta, kan man ta bort det på ngt vis som jag inte lyckats lista ut?
Räcker det inte mad att ta bort notifieringar? starta Youlu Message som finns bland dina appar, tryck på menu och välj Notifications settings. Har inte fått något sms än så jag vet inte om det räcker och jag vet inte om appen blir kvar, Dialer One känns mera rätt för mig.
Sist jag provade kunde den inte hitta kontakter med åäö i namnet. Trycker jag siffrorna för Håkan exempelvis, så fick jag ingen träff.
Ok, möjligt att det fungerar som du säger men jag skickade iväg appen till de sälla jaktmarkerna och har nu börjat köra Dialer One istället, känns bra än så länge.
Upptäckte också den nya meddelande funktionen nu men det funkar utmärkt att göra som du beskriver för att avaktivera det
Har problem med min youlo widget efter senaste uppdateringen, inget händer när jag trycker på fav eller contacts, endast dial och sms fungerar. någon annan med samma problem?
Testat och felet kvarstår... MEn det kanske var dags att byta contacts-app ändå när de bytt call-log mot sms, helt värdelöst faktiskt! Någon som har tips på bra app med widget? Widgeten är hela anledningen till att jag använt youlu och har inte sett någon som har ngt liknande.
Har samma problem med dubbla sms-signaler. Har stängt av i inställningar, men får ändå dubbla signaler. Ska testa Dialer One nu.