Har helt plötsligt fått problem med att spela upp YouTube klipp, får bara upp att "videon går ej att spela upp" Någon som stött på nåt liknande?
Av någon anledning så har jag den senaste veckan haft det problemet till & från på min hero, har aldrig haft problem innan?
Fick det här problemet för 2-3 veckor sen. Vet inte vad det kan vara för fel för det funkar utmärkt när man går in på youtube via browsern.
Klicka igen några gånger Tack för tipset, klicka några gånger extra på videon, sen kickar den igång och alla youtube filmer fungerar igen. Jag gick in i youtube appen och klickade på filmen två gånger där och det funkar. Mycket märkligt men nu funkar det iaf igen.
Har samma problem och det är skitirriterande. Visst funkade det att trycka några gånger extra på filmen men ibland har jag varit tvungen att trycka upp till tio gånger. Och sen är det samma sak när man ska se nästa klipp. Jag kör modaco 2.9 och senaste teknologist kerneln.
Nu börjar jag bli riktigt irriterad, får igång nåt enstaka klipp emellanåt men oftast inte. Nåt har hänt men vad? Jag verkar ju inte vara ensam om detta & för nån vecka sen så fungerade det ypperligt. Edit: jag kör original ROM...
Jag har samma problem och det blir på fler och fler klipp. Läste någonstans att youtube skulle börja komprimera om alla clip till bättre kvalite. Kan det vara så att programet inte stödjer nya komprimeringen?
Tydligen så är detta ett problem som uppkommit för oss alla, eller finns det någon därute som fortfarande har väl fungerande youtube? Vart ska man vända sig? Vem ska man skylla på? Tycker det är tråkigt för jag använder ofta youtube på fb när folk lagt in youtubelänkar men nu har jag lagt ned det, funkar nästan aldrig numera...
Vad irriterande. Provade att fortsätta klicka på den några gånger som nån här föreslog och då går dom faktiskt igång efter ett par gånger, men den lågupplösta varianten som den börjar med är ju helt värdelös. Vill se på 'high quality' eller vad det heter men det kan man visst bara drömma om verkar det som. Eller köra via wlan, då funkar det bra, iallafall här hemma. Bad en kompis prova Youtube på hans Iphone över 3g och det funkade tydligen bra.
Har exakt samma problem, visst funkar de efter ett tag lixom. Brukar sitta och nöta tills jag får igång låg kvalité men då får man sen sitta och nöta för att få igång hög kvalite efter de. Känns jävligt dåligt. Finns de ingen annan youtube applikation? eftersom om man går i webbläsaren står de att jag behöver flash player.
Vad ska man göra åt detta? Är mycket besviken att inte kunna kika på mina vänners videoklipp på fb men vet lixom inte vem man ska vända sig till om detta, HTC?
Jag stämmer up i denna körsång... det är ju knappt några klipp som funkar... trodde först att det var fel på min Hjälte eller att 3 kajkar ur ibland men nu läste jag den här tråden och blev lite lättad över att jag inte är den enda som har problem... Kan det vara så att Youtube har ändrat codec'arna eller ändrat i api'erna??