Gjorde ett byte via post med Tojje. Inga konstigheter alls. Snabb på att svara, seriös, trevlig, bra paketerat och skicket var precis som han sagt. Dessutom ett stort plus att han tog sig tid att ringa upp. Rekommenderas varmt.
sålde en oneplus 5 till Tojjetok och allt gick som det ska och smidigt var det också! rekommenderas starkt! +++++
Vi genomförde ett smidigt byte utan problem. Snabb leverans och produkten motsvarade förväntningarna. Rekommenderas varmt!
Efter lite velande från min sida så köpte jag en note 8 av honom, bra tålamod med mig, snabbt och utlovat skick!
Sålde ett par Sennheiser Momentum In-Ear lurar till Tojje...Smidig affär och snabb betalning! Rekommenderas varmt!
Sålde en Mi Max 2 till @tojjetok Han betalade snabbt. När han testade mobilen var den av misstag låst till mitt google-konto i 24h men han accepterade detta och visade prov på tålamod. :)
Köpte en Mate 8 av tojjetok. Inom loppet av 2 timmar, låg på den på posten på väg till mig. Suverän swedroidare att göra affärer med! //Virtual
Köpte en mobil av Tojjetok. Snabb och smidig affär, helt enligt överenskommelse. Telefonen var även väl paketerad vilket är ett extra plus. 5/5