Timpppa
Mottagna gillanden:
4 112
Födelsedag:
maj 13
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Klaatu
      Klaatu
      Köpte en Ipad av mig. Snabbt betalat och bra kommunikation. Rekomenderas!
    2. Droid96
      Droid96
      Timpppa köpte en Pixel 2 XL av mig. Har enbart positivt att säga - trevlig kommunikation och snabb betalning. Kort sagt, mycket smidigt!
    3. Oneplus2
      Oneplus2
      Bytte telefon med Timpppa .

Enkel och smidig affär ! Rekommenderas varmt !

Mvh Christian
    4. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte skin av Timpappa och som vanligt ännu en gång en supersmidig affär!
    5. Skurvi
      Skurvi
      Bytte till mig en förstärkare och chromecast av Timpppa. Mycket trevlig kille, allt var som det skulle. Rekommenderas å det varmaste!
    6. Finskpinne
      Finskpinne
      Pleasure to make business with once again brother!
      Gick lika snabbt o smidigt som det alltid gör när du och jag gör affärer! Och som i vanlig ordning så vart det välpaketerat och luren var i beskrivet skick!

Mycket mycket bra kille! Kan starkt åter igen rekommenderas!

Må väl
    7. Puttesson
      Puttesson
      Fick precis hem en iPhone 8 som är inköpt av @Timpppa . Seriöst förpackad, precis som beskrivit i annons, snabba svar/skickat och trevlig att ha å göra med! Full Puttesson-pott: 10/10! Gör gärna fler affärer i framtiden....! Varma rekommendationer!
    8. AhHi
      AhHi
      Köpte en Pixel 2 XL av timpppa, trevlig och seriös säljare. Väldigt bra packat. Rekommenderas varmt.
    9. SkaterLeo
      SkaterLeo
      Köpte dbrand skin, bra säljare och snabb leverans. Rekommenderar!
    10. 4official
      4official
      Köpte ett dbrand skin och skärmskydd av @Timpppa och är väldigt nöjd! Snabb & smidig affär. Rekommenderar
    11. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Affär nr 2 avslutat med Timpppa. Träffades på bestämt plats och affären gick genom som smör. Timpppa knappt alltid rekommenderas.
    12. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Köpte en Pixel 2 xl av Timpppa. Trevlig kille, snabbt och smidigt affär. Rekommenderas starkt!
    13. Virtual
      Virtual
      Timpppa köpte en Pixel 2 xl av mig. Trevlig kille, pengar direkt, inga konstigheter. Rekommenderas starkt!
    14. 3ken
      3ken
      Köpte en Pixel 2 XL. Väldigt trevlig och allt gick väldigt smidigt och snabbt. 5/5 toasters!
    15. Exxpert
      Exxpert
      Sålde ett par homekit-prylar, snabb betalning och riktigt trevlig kommunikation! Bra känsla rakt igenom!
    16. gooner
      gooner
      Köpte ett skin! Inga problem! rekommenderar!
    17. Liden72
      Liden72
      Pålitlig säljare. Köpte en iPhone X som kom fram välförpackad och allt var som utlovat. Rekommenderas starkt!
    18. Deuna
      Deuna
      Köpte Bose QC35. Allt som beskrivet. Inga konstigheter alls. Supersnabb frakt. Bara att rekomendera!
    19. torsktunga
      torsktunga
      Köpte minneskort av Timpppa. Mycket mycket trevlig herre! Bra kommunikation och bra postat. Rekommenderas starkt! :)
    20. M4thi4s
      M4thi4s
      Köpte ett 64gb minneskort. Snabbt skickat och bra kommunikation
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Födelsedag:
    maj 13
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1

Signatur

Telefon: Iphone 16 PM & Vivo x200 Ultra. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...