Typ av affär: Köpte Tillvägagångssätt: Frakt + Swish Produkt: Huawei MATE 20 PRO Twilight Positivt: Snabb affär, grym kommunikation, proffsigt förpackad, trevlig säljare! Produkt i enlighet med annonsen. Negativt: Inget. Betyg: 5/5
Köpte en pixel 3xl av @andyman11 , som vanligt går det alltid smidigt när man gör affärer med honom , bra kommunikation och väl packeterat 10/10 kan varmt rekommendera denna säljare/köpare , blir garanterat fler affärer
Köpte en Apple watch av @andyman11 och snabb och smidig affär. Bra paketering och klockan enligt beskrivningen. Rekommenderas som säljare.
Köpte en Pixel 3 av @andyman11. Paketet skickades blixtsnabbt och jag hade telefonen redan dagen efter. Välförpackat. Rekommenderas varmt!
Sålde en klocka till @andyman11.Betalade snabbt ,bra kommunikation, Rekommenderas alla dagar i veckan.
Köpte ett par gear iconx utav @andyman11 Trevlig kontakt och snabbt samt extremt väl packat, får mina varmaste rekomendationer
Köpte en oneplus 6 av @andyman11 och affären var supersmidig! Skickade snabbt och han var jättetrevlig :) rekommenderar starkt!
Smidig affär med andyman vid köp av telefon. Trevlig kommunikation, snabb affär och allt har varit som utlovat. Rekommenderas varmt.
Köpte ett par Icon X 2013 AV andyman11. Jag förskottsbetalade och en dag efter låg det ett paket på posten. Tackar för en bra affär.
Köpte en Samsung Gear S3 Frontier av @andyman11. Klockan var i absolut utlovat skick. Mycket välpaketerat och snabb leverans. Trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Köpte en Pixel 2 XL av @andyman11 och betalade med swish i förväg och fick telefonen postad till mig blixtsnabbt efter betalning. Telefonen var i toppskick och allt enligt beskrivning. Mycket trevlig och snabb i kontakten också! MYCKET varmt rekommenderad säljare!
Bytte en Pixel 2 xl mot en Samsung s9a . @andyman11 och jag mötes halvvägs och allt var som beskrivet. Snabbt och lätt. Gör gärna fler affärer med Andreas.
Bytte pixel 2 XL mot Iphone x med @andyman11 de var snabbt skickat och bra kommunikation under tiden, riktigt bra köpare rekommenderas starkt
Sålde en Samsung s9 till @andyman11 snabb betalning och bra kommunikation, denna köpare rekommenderas varmt