eb-
Senaste aktivitet:
30 jul 2025 kl 20:55
Mottagna gillanden:
156

eb-

Teen Droid

Medlem
eb- sågs senast:
30 jul 2025 kl 20:55
    1. Feisson
      Feisson
      Sålde Google Nest dorrbell till @eb-. Smidig affär, trevlig kontakt. Rekommenderas!
    2. kajsthlm18
      kajsthlm18
      Sålde Bose QC35 II till @eb- . Snabb betalning, trevlig kommunikation och rakt igenom en snabb och smidig affär som det ska vara! Rekommenderas starkt!
    3. vkartell
      vkartell
      Gjorde en distansaffär me eb-, inga som helst konstigheter. Bra kontakt och snabb betalning. Rekommenderas till alla!
    4. opuschen
      opuschen
      @eb- köpte ett par sony hörlurar av mig. Inga som helst konstigheter, snabbt betalat och bra feedback. Rekommenderas!
      1. eb- gillar detta.
    5. rince0r
      rince0r
      Sålde ett skal till @eb-, vilket gick snabbt och smidigt. Kan inte annat än att ge en stor rekommendation!
    6. Droid_301
      Droid_301
      Sålde ett ryobi batteri till en, snabba svar och betalning via svich, rekommenderas som köpare
    7. Fridensliljor
      Fridensliljor
      Sålde en Fossil Sport 43mm smartwatch till @eb-. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling. Smidig affär från början till slut. Rekommenderas som köpare!
    8. CaptainC
      CaptainC
      Eb- köpte ett nintendo classic av mig, snabb betalning och inga krångligheter.
    9. avenger
      avenger
      eb- köpte en mus av mig, snabbt och smidigt!
    10. Pliind
      Pliind
      eb- köpte en Surface Pro av mig, snabb betalning och bra kommunikation från början till slut. Rekommenderas varmt.
    11. Lasse58
      Lasse58
      eb- köpte ett skal, swishade direkt, inga konstigheter. Perfekt kommunikation, rekommenderas!
    12. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Lumia 950XL och allt var jättebra. Rekommenderas!
    13. BigF
      BigF
      Sålde en OnePlus 5 till @eb-. Jättetrevlig kontakt och snabb betalning. Mina varmaste rekommendationer.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...