Sålde en mobil till @Puttesson Mycket smidig affär. Snabba puckar och snabb betalning. Rekommenderas!
Köpte en note 8 utav @Puttesson. Skicket var som beskrivet riktigt bra. Paketet var välpackat, och riktigt trevlig konversation. Rekommenderas varmt.
köpte en klocka av @Puttesson , betalade via swish, fick kolli id rätt omgående. tillmötesgående ang lev av paketet. toppen säljare
Köpte en Lumia 950 XL av @Puttesson. Snabb leverans och allt var i toppskick. Rekommenderas som säljare! 10/10
Köpte en S9, föredömligt smidig affär rakt igenom! Telefonen kom fram snabbt och smidigt och var i utlovat skick. Gör gärna affärer med @Puttesson i framtiden igen!
Sålde en Iphone xs max till @Puttesson Mycket trevlig och gör gärna fler affärer med honom. rekommenderas verkligen 10/10.
Köpte en iPhone av @Puttesson. Suveränt packad och snabbt iväg skickad. Föredömlig säljare som rekomenderas.
Köpte en Note 9 av @Puttesson. Hela affären gick hur smidigt som helst, telefonen skickades vid utlovad tid och kom fram välbehållen. Rekommenderas varmt!
@Puttesson köpte ett Spigen Liquid Air skal till Note 9 av mig. Snabb betalning. Trevlig kommunikation. Smidig affär rakt igenom. Rekommenderas!
Köpte en Oneplus 6 red av @Puttesson. Paketet var välpackat. Mobilen var i nyskick som beskrivet. Rekommenderas starkt, en pålitlig och smidig säljare.
Köpte en note 9 av @Puttesson , smidig affär med bra kommunikation, snabbt skickat kan inte bli bättre, kan varmt rekommendera denna säljare
Köpte en LG G7 av @Puttesson, i särklass den bästa köperfarenheten jag har haft på Swedroid samt köp av prylar i andra hand rent generellt. Väldigt trevlig, ärlig och pålitlig. Kan inte vara mer nöjd och kan varmt rekommendera andra att göra affärer med Puttesson.
Sålde en Note 9 med tillbehör och Puttesson är otroligt trevlig och pålitlig. Jag vågade till och med skicka innan betalning, så bra är han att göra affärer med.
Gjorde ett byte med Puttesson. Väldigt trevlig och seriös. Vi träffades och bytte saker på plats. 10/10. Rek honom till 100%
Köpte en Apple Watch Nike+ series 3 av Putteson. Supersmidigt, skickades snabbt och var ordentligt packad. Inga konstigheter, helt klart en bra affär. Rekommenderas!
Köpte en Fitbit Ionic av puttesson. Bra, tydlig, ärlig, snabb i kommunikationen. Packade och skickade så snabbt han kunde efter swish. Helt enkelt en bra affär!