Köpte ett skal av Patrick. Väldigt bra kommunikation, superb packning och snabb att lägga på lådan. Rekommenderas varmt!
Köpte ett klockarmband och fick väldigt bra kommunikation och omtanke om att jag skulle bli nöjd på köpet. Snabb leverans och superbra packat! Rekommenderas!
Köpte några iPhone tillbehör. Mycket trevlig och snabb leverans. Bra kontakt tills varorna ankommit. Rekommenderas!
Sålde ett Samsung original silikonarmband till @patrick0209. Snabb betalning som alltid. Tyvärr strulade Postnord så leveranstiden blev betydligt längre än tänkt. Mycket trevlig kontakt via PM. Gör gärna fler affärer i framtiden. Mina varmaste rekommendationer!
Köpte en iPhone X av patrik0209 och mobilen suveränt bra packad. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas verkligen som säljare
Sålde Galaxy Watch 46mm med extra tillbehör samt ett par Marshall Major II Bluetooth-hörlurar till @patrick0209 . Mycket trevlig kille att göra affärer med. Snabb, kort och koncis kommunikation, uppskattas. Träffades upp f2f och affären samt betalningen gick supersmidigt. Rekommenderas till hundrafemtio!
Köpte två kablar till Iphone @patrick0209 Inga konstigheter, trevlig kontakt. Kablarna extremt väl förpackade. Rekommenderas av mig
Andra affären med @patrick0209 gick lika bra som den första. Den här gången köpte jag ett band till Apple Watch och ett laddställ och allt kom snabbt och i den mest seriösa emballeringen jag nånsin sett! Kan varmt rekommendera distansaffärer med honom!!
Sålde gamla mobiler patrick0209, mycket bra kommunikation och otroligt snabb betalning,kan rekommenderas varmt
Köpte en trådlös laddare av @patrick0209 Toppen säljare snabb leverans och mkt bra paketerat, rekommenderas varmt!
@patrick0209 köpte en Apple snabbladdare samt USB-C kabel av mig. Fick snabbt betalning via Swish. Var en snabb och smidig affär. Rekommenderas!