Köpte en Ikea Trådfri gateway inkl 2st uttag. Supersmidig affär med mkt bra kommunikation, trevlig säljare jag helt rekommenderar!
Sålde en Withings Scanwatch till @milky81. Snabb betalning och trevlig kommunikation! Rekommenderas för smidig affär.
Köpte en Stadia kontroll av denna herre, rekommenderas starkt! God kommunikation och snabb frakt! Dessutom väldigt trevlig, härlig snubbe!
Köpte en Stadia kontroll av @milky81. Mycket trevlig upplevelse från början till slut. Rekommenderas starkt!
Köpte en stadia premiere edition av Milky81. Väldigt trevligt kontakt, samt bra pris. Rekommenderas! //Virtual
Köpte en Huawei 4g router av @milky81, trevlig kommunikation, snabbt skickat, hyggligt packat och varan som beskriver, rekommenderas som säljare!
Köpte en Google Chromecast Gen 3 av @milky81. Snabb o trevlig kommunikation. Varan var i perfekt skick o skickades snabbt!. Kan varmt rekommendera denna säljare!!
Köpte en Samsung S6 av @milky81 . Allt var som beskrivet och snabbt postat och bra packat. Trevlig kommunikation dessförinnan så bara positivt. Rekommenderad säljare!
Sålde Stadia-kontroller till @milky81. Snabb betalning via Swish. Bra kommunikation och tydlig återkoppling när han mottagit paktet. Rekommenderas varmt!
Köpte en P30 Pro av mig. Snabb betalning och mycket trevlig kommunikation. Mina varmaste rekommendationer!