Köpte en telefon av mig. Inget knussel, bra kommunikation och trevlig att ha och göra med. gör gärna affär med igen
Köpte nyss en Kinect av @Franke. Snabb och rak kommunikation utan några krusiduller. Rekommenderar honom varmt som säljare.
Distansbyte genomfört med @Franke - fungerade utmärkt. Snabba och trevliga svar och 100% reko! Rekommenderas att göra affär med. :)
Jag köpte ett Halebop startpaket av honom. Funkade mycket bra och paketet kom fram snabbt och smidigt. Jag rekommenderar att göra affärer med honom!
Köpte cod till xb1 av Franke. Packet låg på lådan mindre en timman efter jag betala. Kanon säljer. Rekomenderas varmt :D
Köpte en Sony smartwatch 3. Allt gick bra, snabbt skickat och bra förpackat. Fick med en bonus i form av en dubbeldaim :) Rekommenderad säljare!
Sålde en Note 8 till Franke f2f. Bra att ha att göra med, bra kontakt, snabb betalning med Swish på plats! Rekommenderas!
Köpte en Xbox kontroller, kanonkille att ha kontakt med, swichade pengar i förväg, han skickade kontrollern , allt var i kanonskick !
Franke skickade en Qiladdare till mig. Perfekt packat och suprbra kommunikation! Snabb leverans också!