Bytte telefoner och lite andra prylar med @allerkrans92 och jag kunde inte vara nöjdare! Telefonen i samma skick som utlovades och allt var packat perfekt! Gör gärna fler affärer!
Trevlig och smidig affär. Köpte en PS3a av Allerkrans. Otroligt välpackat och kan enbart rekommendera :)
Bytte telefon med @allerkrans92 inga problem alls med varken telefon eller kommunikation. Rekommenderad säljare!
Sålde en ThinkPad T480s till @allekrans92, snabb och bekymmersfri affär. Trevlig och social kille som jag gör gärna affärer med igen! Rekommenderas varmt!
Sålde en Galaxy S10e till @allerkrans92, bra kommunikation och blixtsnabb betalning, rekommenderas som köpare!
Sålde Apple watch 4 och airpods 2019 till @allerkrans92 toppen köpare bra kommunikation och snabbt betalning. Rekommenderas varmt!
Distansbyte av mobil med mr allerkrans92. Inga konstigheter,trevlig,snabb smärtfri affär rekommenderas verkligen.
Köpte ett Pitaka skal till S10. Snabb leverans. Mycket trevlig kontakt. Blir garanterat fler affärer i framtiden. Rekommenderas varmt! +++++
Köpte en iPad Pro 11” av allerkrans92 och allt var som utlovat. Föredömlig kommunikation från betalning fram till leverans. Förpackat extremt omtänksamt! Kan inget annat än rekommendera honom. Vi gör nog affärer igen ;)
Köpte ett skal av allerkrans92. Snabb leverans, skick som utlovat, snabb och trevlig i kommunikation! Rekommenderas!
Har bytt telefoner/gjort affärer 2 ggr med @allerkrans92 och det har varit kanon båda gångerna! Rekommenderas varmt!
Bytte dator med denna trevliga snubbe som rekommenderas varmt. Möttes upp i Halmstad och gjorde bytet F2f. Jag gör gärna affär med dig igen. +++++