Sålde en Logitech Keys-to-go till @Maskinen. Supersmidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt.
sålde d-brand till @Maskinen ,fick betalt via swish. absolut inga konstigheter alls. rekommenderas varmt till alla
Min systers man sålde en klocka till Maskinen via mig (min annons). Trevlig och allt gick super smidigt, rekommenderar starkt :)
Sålde ett par Jabra Elite 65t till @Maskinen Supersnabb betalning och kommunikation i världsklass. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
Sålde Airport Express till @Maskinen och det var en mycket trevlig upplevelse som bör upplevas! Kan bara rek. denna köpare! ++++++ av 5 möjliga.
Sålde ett mobilskal till @Maskinen Snabb & Smidig betalning via Swish. Meddelade även via PM att brevet kommit fram Så bra massa +++++ från mig
Sålde en usb-hub till Maskinen, snabb och smidig affär, samt riktigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderas!
Bytte till mig en Samsung platta mot en Razer Phone av Maskinen, allt fungerade smidigt och jag är helnöjd.
Bytte en Apple watch mot en Galaxy watch, snabbt skickat och enligt beskrivning. Rekommenderad säljare!