Sålde en iPhoneXs till @silverfang Bra kommunikation och snabb swish. Rekommenderas definitivt av mig, och jag gör gärna fler affärer med dig
Att göra affärer med @silverfang är alltid ett stort nöje. Smidig betalning och trevlig kontakt. Han får min största rekommendation.
Köpte en iPhone 11 PRO Max, mycket smidig affär. Snabb frakt, svarade snabbt på PM allt var topp som utlovat.
Köpte en Pixel 4 XL av @silverfang som vanligt extremt snabb leverans och mycket välemballerat. Varan i perfekt skick precis som utlovats. Mycket nöjd. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
Köpt från @silverfang utan någon problem. Trevlig kommunikation, snabbt skickat och bra förpackat. Rekommenderas!
Sålde en mate 20 x till silverfang, pengar på stört och supertrevlig kontakt. Rekommenderas! //Virtual
Sålde en Oris Aquis Titanium Date 43,5mm klocka till @silverfang. Alltid snabbt och smidigt. Har mina varmaste rekommendationer och utan tvekan en av dom bästa på Swedroid!
Silverfang är en sån Swedroidare som man nästan kan tänka sig att göra affär med enbart för att han är en sån grym snubbe. Köpte en P30 Pro och kan inte vara mer nöjd. 5/5!