Sålde en telefon på distans till @10cent. Snabb betalning och trevligt bemötande, en riktigt smidig affär. Rekommenderas!
Sålde en iPhone 11pro till 10cent, snabb betalning och snabb återkoppling. En av dom smidigaste affärerna jag gjort. Ser fram emot o göra fler i framtiden med 10cent!
Köpte en Surface Pro av 10cent. Väldigt bra och snabb kommunikation. Snabb leverans. Väldigt nöjd med hela affären
Köpte en one plus 7 pro av 10cent. Luren är i toppskick och jag är supernöjd. Rekommenderar 10cent varmt mycket trevlig person, smidig och snabb . Toppenbra!!!
Sålde slickwraps för ett tag sedan. Betalningen kom snabbt och inga problem med kommunikation. En pålitlig herre.
Köpte en Mororola One vision. Perfekt skick och supernabb leverans. Rekommenderas varmt och jag gör gärna fler affärer med honom.
Köpte en OP7 Pro av 10cent. Allt var i sin ordning och en mycket trevlig och positiv forummedlem! Jag är mer än nöjd och kan rekommendera andra att göra affärer med denna användare!
Köpte en Apple Watch 44 på distans. Betalade i förväg och klockan kom dagen efter. Allt var i perfekt skick!!
Otroligt professionell säljare, svarar gärna på frågor och funderingar. Köpte en mobil som kom fram utan några som helst problem, betalning eller frakt var heller inga problem Sjukt bra snubbe!
Köpte en Note 9 av 10cent. Postade paketet samma dag, och var i övrigt både trevlig och kommunikativ. Rekommenderar!
sålde en Surface Pro till 10cent , alltid lika trevlig och smidig att göra affär med. rekommenderas starkt både som säljare och köpare.
Köpte en Samsung Wireless duo laddare av @10cent. Trevlig kommunikation, skickade varan snabbt och allt var i sin ordning. Gör gärna fler affärer.