Köpte ett par airpods pro från @tojjetok och sjukt smidig affär. Skickades samma dag och i beskrivet skick. Rekommenderas som säljare!
Köpte ett par Scullcandy TWS hörlurar av tojjetok. Allt gått smidigt till med snabbt utskick, snabb och trevlig kommunikation mm. Rekommenderas varmt.
@tojjetok sålde ett iPhone-skal till mig. Snabbt skickat, och allt enligt beskrivning. Kanonbra! Rekommenderas!
Köpte en OP6T av @tojjetok som levererades till min mamma. Mamma rapporterar att telefonen var fint förpackad i ett mycket gott skick. Hon var också överraskad att hon fick den så fort...Mamma ger 5 plus :-)
Sålde en OP6T till TojjeTok, pengarna på kontot innan samtalet ens var över. Rekommenderas starkt, Jag gör gärna affärer med denna köpare igen.
Bytesaffär med @tojjetok, hans op7 PRO mot min mate 20 PRO plus en slant, allt enligt beskrivning, toppen rakt igenom!
@tojjetok Köpte ett Samsung EVO+ 256GB minneskort, ett dbrand skin samt Samsung original läderskal till S10+. Snabb betalning, mycket trevlig kontakt. Blivit några affärer med @tojjetok och det har varit klockrent varje gång. Har mina varmaste rekommendationer!
Sålde en S10+ till tojjetok och det var som vanligt med honom en snabb och smidig affär - man kan lita på honom!
Köpte ett skal till p30 pro av @tojjetok allt gick super smidigt och snabbt , kan varmt rekommendera denna säljare
Köpte ett skal till P30 Pro och allt var perfekt! Snabbt skickat, varan var som beskrivet och bra kommunikation. Rekommenderas