Köpte en AW5 av Choppe. Allt var precis som utlovat och helt otroligt fantastiskt packat! Lätt bäst hittills! Mycket trevlig kommunikation med extremt snabb leverans. Kan inget annat är rekommenderas varmt!
Köpte en AW2 av @Choppe och den motsvarande förväntningarna och skickades snabbt. Även mycket bra kommunikation. Rekommenderas!
Sålde en ps3-kontroll som inte tar laddning och en ny tredjeparts ps3-kontroll till Choppe, betalning med Swish direkt och sen råkade jag skicka till fel adress för jag klantade mig och blandade ihop två paket. Löste sig fint ändå, då Choppe och den andre personen skickade paketen rätt. Tack Choppe!
Sålde en iPad till @Choppe och jag är så nöjd med affären. Snabb betalning, ödmjuk och trevlig person! Tack för affären!
Köpte en smart watch av @Choppe som vanligt trevlig att göra affär med n snabb med att skicka och allt som utlovat , rekommenderas varmt
Köpte ett kontantkort för 400:- till förmån till barncancer fonden. @Choppe dubblade detta så fonden fick 800:- Bra gjort. Fuck Cancer.
Sålde ett Comviq Startpaket med ett så kallat "silvernummer" till @Choppe Blixtsnabb betalning och snabbt svar på meddelanden. Rekommenderas varmt!
Sålde en p30 PRO till @Choppe snabb betalning och smidig affär hela vägen , rekommenderas varmt som säljare