Köpte ett UAG Monarch till S20 Ultra, snabb leverans och riktigt bra kommunikation. Rekommenderas varmt!
Köpte en S20 Ultra av @tojjetok Den kom fram helskinnad och precis som beskrivet. Tack för en bra affär.
Köpte 3 skal till s20 ultra av av trevlig kille @tojjetok , skickades samma dag som betalning kom idag, tack. Rekommenderas :-)
Har köpt en telefon tidigare och nu ett par hörlurar, båda gånger har det allt gått utan anmärkning. Bra kommunikation och prylarna skickades inom tiden som utlovats, bra packat och i förväntat skick. Skulle inte tveka att göra affär igen!
Sålde en 46 mm Galaxy klocka till tojjetok,smidig affär inga problem.Skulle göra affär igen alla dar i veckan. Rekommenderas
Sålde en Samsung Galaxy Tab S6 WiFi+LTE och Buds+ till @tojjetok. Blivit några affärer genom tiden och som alltid 100% klockrent. Snabb betalning och mycket trevlig kontakt. Har mina varmaste rekommendationer!
Köpte en kul Casioklocka av Tojjetok. Snabb och smidigt affär och bra pris! Tack! Rekommenderas starkt! :)
Köpte ett griffin case samt ett skydd till Apple Watch av @tojjetok toppen säljare. Håll mig uppdaterad under leveransen och allt enligt beskrivningen. Rekommenderas!
Köpte en iPhone 11 pro max samt Apple watch 5 av Tojje. Sjukt snabb, bra och exakt kommunikation! Allt var som utlovat. Bara lovord från min sida!