Köpte en Sony xperia 1 ii. Den va i bättre skick än vad jag förväntat mig. Snabb leverans och trevlig kille. Rekommenderas varmt!
Köpte en LG av denna användare. Superfin kontakt och affären var full pott rakt igenom. Rekommenderas varmt
Sålde en G7 och en Amazfit GTR. Riktigt trevlig och bra köpare. Rekommenderas varmt för framtida affärer här!
Köpte en s9 plus av honom och allt var kanon :) allt bra packat och även skicket på telefonen var helt perfekt!
@sartip hjälpte med med en affär via tele2, riktigt trevlig och snäll snubbe och allt gick klockrent , stort tack för hjälpen, varma rekommendationer
Sålde en TV till Sartip. Snabb betalning och en trevlig träff. Trevlig kille helt enkelt :) Rekommenderas!
Köpte ett PS4-spel av @sartip.sardar. Betalade i förskott via Swish. En snabb och smidig affär som det ska vara. Trevlig kontakt och grym service. Rekommenderas att göra affärer med!
Köpte en telefon av Sartip. Allt bra och varan precis som beskriven. Trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer här.
Köpte en telefon utav mig, snabb betalning trevlig kontakt och en kanon medlem på forumet tack igen för en smidig affär
Köpte en LG G3. Telefonen var precis som utlovad, snabb frakt och bra kontakt med Säljaren. Rekommenderas!