Gjorde en bytes affär med en 13 pro max samt pengar mot en 14 pro max med @Roger K. Mycket smidig kommunikation och snabb leverans och bra paketerat. Mina varmaste rekommenderationer.
Sålde en s22 ultra till @Roger K , super trevlig och snabb affär . Snabb betalning , rekommenderar starkt denna köpare ! Gör gärna affär igen :)
Sålde en surfplatta till @Roger K bra kommunikation och snabbt betalning. Gör gärna affär med i framtiden. Rekommenderas varmt.
Köpte ett par Airpods pro, swishade i förskott, paketet skickades snabbt och var välpaketerat. Rekommenderas!
Köpte en ipad pro 11" av @Roger K. Betalade via swish på förhand och paketet levererades snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!
@Roger K köpte tillbaka Noten av mig, han saknade den och jag kände att min S10 Plus var tillräckligt för mig. Allting var lika smidigt som när han sålde den till mig, så jag kan nu rekommendera Roger både som säljare OCH köpare :)
@Roger K sålde mig en Note 10 Plus, trevlig kontakt och snabb frakt med rek-post som utlovat samma dag som jag skickade pengarna. Roger får mina varmaste rekommendationer